Dagen starter med, at jeg tager rundt til alle vores P-huse i byen for at tjekke, at alt er, som det skal være. At der ikke ligger skrald, at alle automaterne virker og har printerpapir, og at der ikke er bøjede skilte eller noget andet galt. Jeg når alle husene igennem 2-3 gange, inden dagen er omme.
Jeg hjælper kunderne i P-husene, byder dem velkommen, siger farvel igen. Det handler om ren og skær kundeservice.
Der er en meget høj grad af frihed under ansvar i mit job, så det handler jo om selv at kunne tage initiativ og beslutte, at nu skal der fejes, nu skal der vaskes gulv, og nu skal det her fikses.
Der er meget rengøring for at holde P-husene pæne og imødekommende. Heldigvis har jeg min gode kollega Hanne, så vi kan hjælpes ad. Nogle gange kører vi sammen, og andre gange deler vi opgaverne ud mellem os. Det er fx mig, der tager mig af håndværkere, som skal sættes i gang med opgaver i P-husene.
Jeg er stolt af at arbejde på en arbejdsplads, hvor vi har ordnede forhold og en god overenskomst. Det er godt at være medarbejder hos Q-Park. Der er gode forhold, og der er styr på udstyr og arbejdstøj. Jeg kan godt lide, at vi har uniform og ser ordentlige ud, og at det er ens for alle.
Og så er der ikke langt fra ledelsen til os ’på gulvet’. Der er en god kommunikation i Q-Park. Den ledelsesstil kan jeg godt lide.
Jeg kan godt lide at møde alle de gode kunder. Og jeg er rigtigt glad for både friheden og ansvaret. Man kan sige, at jeg får lov til at passe mig selv. Jeg kan godt lide selv at strukturere min dag.
De bedste opgaver er dem, hvor man skal bruge hovedet. Når jeg skal klarlægge et problem og finde en løsning. Hvis der fx er en elevator, som er ude af drift, eller problemer med en betalingsautomat. Jeg sætter en ære i at løse tingene selv. Jeg forsøger altid at ordne tingene selv, inden jeg begynder at bruge penge på at tilkalde teknikere eller håndværkere.
Jeg har været ansat siden oktober 2014.
Jeg behandler hver eneste kunde, som jeg selv vil behandles. Man kan godt tage sin søndagsskolelære med på arbejde og tænke over at være mod andre, som man ønsker, at de skal være mod én selv. Jeg gør mit ypperste for alle kunder og tænker altid på, hvordan jeg selv ville ønske at blive behandlet, hvis jeg stod med deres problemstilling. Hvornår ville jeg selv være tilfreds og føle, at jeg havde fået en god kundeservice?