
| Denne strategi vil gøre Q-Park mere synlig som mobilitetspartner på internationalt niveau.
Læs mere
Q-Park har offentliggjort sin årlige CSR-rapport for 2024.
Vores årlige CSR-rapport viser vores strategi, fokusområder, ambitioner og resultater vedrørende økonomiske og operationelle forhold samt vores engagement i forhold til virksomhedens miljøpåvirkning.
Vi rapporterer om vores finansielle præstationer og om de fremskridt, vi har gjort inden for vores fokusområder:
CO₂-aftrykket pr. drevet parkeringsplads er betydeligt lavere sammenlignet med 2023.
I 2024 har vi foretaget væsentlige tilføjelser til vores portefølje. Vores bæredygtige mobilitetsløsninger hjælper med at omdanne søgetrafik til destinationstrafik. Vi har nu:
Med vores Sustainable Mobility Partnership Programme støtter vi byernes mobilitetsplaner gennem et stigende antal mobilitetshubs samt adgang til offentlig transport og mikromobilitetstjenester. Vores portefølje inkluderer nu:
Med vores egenudviklede platform "Parking as a Smart Service" (PaSS) digitaliserer vi parkeringstjenester for at skabe en sømløs og effektiv oplevelse for både kunder og mobilitetspartnere. Ingen billetter, ingen behov for betalingsautomater. Vi har nu 786 parkeringsanlæg, hvor PaSS er aktiveret.
Dette betyder, at abonnenter, brugere af parkeringsapps og Q-Park App, samt kunder med forudbestillinger, kan køre ind og ud af vores parkeringsanlæg via nummerpladegenkendelse (APNR).